Hčerko je telefonska centrala navdušila

Najina hčerka se približuje tridesetemu letu. Zadnji dve leti je začela s šivanjem prav posebnih, zanimivih oblačil za dojenčke in otroke do enega leta starosti. Ker so oblačila res zanimiva, ima trenutno veliko dela. Osebno jo prav občudujem, kako ji uspeva. Ko je zadnjič prišla domov na obisk in kosilo sem jo malo vprašala kako ji gre. Navdušeno mi je odgovorila, da posel cveti in da bo mogoče morala koga zaposliti. Radovedno sem vprašala, kako zmore vse sama:

  • šivati
  • sprejemati naročila
  • odgovarjati na klice
  • oglaševati na spletu…

Nasmehnila se je in rekla, da ni za vse sama, da ji je telefonska centrala v veliko pomoč. Seveda sem jo začudeno pogledala, saj ko sem bila jaz v njenih letih je bila telefonska centrala ustanova, kjer so delali zaposleni in se oglašali na telefon. Povedali so ti kakšno telefonsko številko, za katero si prosil. Zato sem ji rekla, da ne razumem kako to misli, da ji je telefonska centrala v pomoč. Ali plačuje osebam, ki tam delajo, da se ji oglašajo na telefon ali kaj.

Hčerko je telefonska centrala navdušila

Takrat se je od srca nasmejala in mi razložila, da smo sedaj v enaindvajsetem stoletju in da je telefonska centrala majhna škatlica, ki ti poveže vse telefone, računalnike, deluje namesto strežnika, skratka pomaga pri organizaciji dela. Bila je tako navdušena, da ji je bilo žal, da si jo ni omislila že prej. Vprašala sem jo, kje je zvedela za to možnost, pa se je navihano nasmehnila, da se na spletu dandanes vse najde, samo iskati in brskati je treba. 

Preden si jo je nabavila, se je dobro pozanimala, kako deluje in koliko ti je v pomoč. Večina vprašanih ji je menda reklo, da jim je telefonska centrala zelo olajšala delo. Moja edina misel takrat je bila, da še dobro, da me kmalu čaka penzija, saj ne sledim več tehnologiji, ki napreduje tako hitro.